Wolne stanowiska pracy w SC

Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach poszukuje kandydatów na stanowisko: pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach

ul. Zielona 3

17-300 Siemiatycze

 

Warunki pracy:

  • praca administracyjno-biurowa
  • praca przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
  • stanowisko jest usytuowane na parterze budynku
  • narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniu biurowym; biurko, telefon, komputer, szafy biurowe
  • bariera architektoniczna: w budynku nie ma windy

Budynek poza częścią parterową nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

 

Kogo poszukujemy (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie: wyższe,
  • znajomość pracy kancelaryjno – biurowej,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
  • znajomość obsługi komputera, programów pakietu Microsoft Office i urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • wykształcenie wyższe prawnicze lub na kierunku administracja,
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy w komórce ds. ochrony informacji niejawnych w urzędzie administracji rządowej

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych oraz sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracownikiem kancelarii tajnej,
  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych,
  • opracowanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych,
  • prowadzenie postępowań sprawdzających wobec policjantów i pracowników Komendy oraz kandydatów do pracy w Komendzie, a także kontrolnych postępowań sprawdzających,
  • prowadzenie dokumentacji m.in. rejestru akt postępowań sprawdzających, rejestru zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, rejestru wydanych poświadczeń bezpieczeństwa i inne,
  • prowadzenie szkoleń funkcjonariuszom i pracownikom tut. KPP w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz udzielanie instruktażu w tym zakresie,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu ochrony informacji niejawnych,
  • pełnienie funkcji inspektora danych osobowych (RODO, DODO),
  • wprowadzanie danych do systemu SWOP.

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

dokumenty należy złożyć do: 5.04.2024 roku

decyduje data: wpływu / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

  • miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach

ul. Zielona 3

17-300 Siemiatycze

 

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Inne informacje:

Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy dla wszystkich kandydatów spełniających wymagania formalne z zakresu m.in. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o Służbie Cywilnej; Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych- do rozdziału 10, bez analizy załączników do ustawy; Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (…) tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych/ RODO- rozdział I-IV. Wobec 5 najlepszych kandydatów rozmowa kwalifikacyjna oraz test praktycznego posługiwania się komputerowymi programami biurowymi.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach  organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944- 1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972  roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli  urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 

Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).

Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi 4891,98 zł brutto oraz płatna wysługa lat.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 7122 240.

Metryczka

Data publikacji : 22.03.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Justyna Czarkowska
Osoba udostępniająca informację:
Andrzej Mikulski Zespół Łączności i Informatyki

Nawigacja

do góry